HTML

AnimeArt

Egy blog a japán vizuális kultúra rajongóinak, főleg saját tartalommal: Anime Music Video, novella, fanart, soundtrack-ajánlók. A csapat animeblogja az Animecomment.

Friss topikok

  • public hikikomori: Nagyon durva... bocs, nehezen tudok mit mondani... meggyőző... (2008.03.21. 10:03) Samurai Champloo - Obokuri Eeremui
  • : Az animemusicvideos az az oldal, amin nem elhanyagolható angoltudásommal sem tudtam kiigazodni. (2008.03.15. 19:31) 2008 legjobbjai
  • : wow, ez mi kapcsán került fel az Indexre? kedvencem: "Én egy perverz alkoholista állat vagyok" XD (2008.03.15. 19:12) Index videó

Index videó

2008.03.13. 15:00 :: public hikikomori


Az index.hu stábja hozta a szokásos színvonalat, és összegyűjtött mindent, ami kicsit is nevetségessé teheti az eseményt, amin éppen ott jártak...
Kérdem én, minek az ilyeneknek kamera, és nyilvánosság?

Megjegyzendő, hogy mindezek ellenére is láthatunk szép kosztümöket és normális arcokat (mint például az indexképen szereplő hölgyek, vagy a Yamato-Asuma cosplay-páros).

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://animeart.blog.hu/api/trackback/id/tr38380073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nite · http://animecomment.blog.hu 2008.03.15. 00:08:45

Én bármikor képes vagyok eljátszani egy kövér, részeg anime-rajongót mondjuk a Genshiken-ből :D

public hikikomori · http://animecomment.blog.hu/ 2008.03.15. 18:56:57

Hogy az olvasók felhőtlenül szórakozzanak a rajta szereplőkön. Az index helyszíni "tudósítások" ilyenek: összevágott felvételek. Teljesen mindegy, mi történik, de a vágás egyetlen szempontja, hogy ciki legyen az egész.

2008.03.15. 19:12:07

wow, ez mi kapcsán került fel az Indexre?
kedvencem: "Én egy perverz alkoholista állat vagyok" XD
süti beállítások módosítása